REGULAMIN KONKURSU

“Pysznie i Tradycyjnie“

 

§1

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Pysznie i tradycyjnie“ (dalej: „Konkurs”) jest: Change/Serviceplan Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000352269, REGON 142357290, NIP 5213560286, zwany dalej: „Organizatorem“
  2. Konkurs organizowany jest na zlecenie i rzecz Spółdzielni Mleczarskiej „MLEKPOL“ w Grajewie, ul. Elewatorska 13, 19-203 Grajewo, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000045142, REGON 000827780, NIP 7190000425, zwanej dalej „Fundatorem”.
  3. Konkurs jest opublikowany i ogłaszany za pośrednictwem fanpage’a/profilu prowadzonego w ramach internetowego serwisu społecznościowego Facebook dostępnego pod adresem: www.facebook.pl/niejembyleczego, gdzie zostanie opublikowany post konkursowy.
  4. Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 roku t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2094.
  5. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem") reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowiązki Organizatora oraz uczestników Konkursu.
  6. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z serwisem społecznościowym Facebook. Wszelkie informacje przekazywane przez osoby biorące udział w Konkursie powierzane są Organizatorowi, Fundatorowi, a nie serwisowi Facebook. Wzięcie udziału w Konkursie oznacza, iż dana osoba wyraża zgodę na zwolnienie serwisu Facebook z jakiejkolwiek odpowiedzialności w związku z organizowanym Konkursem.

§2

Przedmiot i czas Konkursu

  1. Przedmiotem Konkursu jest: zamieszczenie pod postem konkursowym, opisanym w §1 ust. 3 komentarza na temat: „Tradycyjne życzenia świąteczne, ale w oryginalnej wersji. Dodaj do życzeń Maślankę Mrągowską i pokaż nam, co dobrego może z tego wyjść”. Komentarz może zawierać maksymalnie 500 znaków ze spacjami (dalej: „Materiał“).
  2. Konkurs rozpoczyna się dnia: 6 grudnia 2021 roku, a kończy się w dniu 14 grudnia 2021 roku o godz. 23:59 (CET).
  3. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest zakup produktu – Maślanki Mrągowskiej (dalej: “Produkt”) w dowolnym wariancie smakowym z listy: naturalna, straciatella, truskawka, wieloowocowa – owoce leśne, pieczone jabłko, cytryna, mango – kardamon, brzoskwinia oraz dowolnej pojemności (1l lub 500 ml) w czasie trwania Konkursu t.j. od 6 grudnia 2021 do 14 grudnia 2021 r. włącznie oraz zachowanie paragonu za zakup Produktu.

§3

Uczestnictwo w Konkursie

  1. Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny i nieodpłatny.
  2. W Konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne, które ukończyły 18 rok życia, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałe lub posiadające adres do doręczenia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i które skutecznie przystąpiły do Konkursu w sposób opisany w ust. 4 niniejszego paragrafu.
  3. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora, Fundatora, członkowie ich organów zarządzających, jak również członkowie najbliższych rodzin wymienionych osób, to jest małżonkowie, krewni i powinowaci w linii prostej (np. rodzice, dzieci, dziadkowie, wnuki), ich przysposobieni lub przysposabiający, a także rodzeństwo.
  4. Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik powinien:
    a) posiadać konto w serwisie społecznościowym Facebook,
    b) zamieścić komentarz pod postem konkursowym, opisanym w §1 ust. 3 z życzeniami świątecznymi z Maślanką Mrągowską w roli głównej, opisanymi w §2 ust. 1,
    c) dokonać zakupu Produktu w czasie trwania Konkursu t.,j. od 6 grudnia 2021 r. do 14 grudnia 2021 r. i zachować paragon dokumentujący jego zakup.
  5. Zgłoszenie może zostać wykluczone z Konkursu w każdym czasie, w razie stwierdzenia przez Organizatora, że nie spełnia ono wymogów Regulaminu lub w przypadku zgłoszenia roszczeń związanych z Materiałem przez osoby trzecie.
  6. Zgłoszenie może dotyczyć jednego Materiału. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego Materiału brane pod uwagę jest pierwsze zgłoszenie.
  7. Każdy Uczestnik może otrzymać maksymalnie jedną nagrodę.
  8. Treści dodawane przez Uczestnika nie mogą zawierać treści naruszających powszechnie akceptowane zasady moralności, naruszających godność osobistą, nawiązań do symboli religijnych, etnicznych lub rasowych.
  9. Udostępniając Materiał, Uczestnik zaświadcza, że jest wyłącznym autorem Materiału i przysługują mu do tego utworu wszelkie prawa własności intelektualnej, w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że Materiał jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, nie był dotychczas nigdzie publikowany, jak również nie jest obciążony prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich. W Materiale nie może być widoczne żadne logo lub znak towarowy, oprócz znaków produktów Fundatora. Materiały, naruszające prawa osób trzecich (w szczególności prawa autorskie) nie będą uwzględnione.
  10. Uczestnik jest zobowiązany do zachowania paragonu potwierdzającego zakup Produktu.

 

§4

Przebieg Konkursu

  1. Spośród Materiałów zostaną wyłonione 3 najlepsze w ocenie Organizatora tj. najbardziej oryginalne i kreatywne, najlepiej odzwierciedlające tematykę Konkursu. Autorzy wyłonionych Materiałów uzyskują prawo do Nagrody stając się Zwycięzcami („Zwycięzcy”).
  2. Decyzja w przedmiocie wyboru Zwycięzców podejmowana jest przez Organizatora.
  3. Wyniki rywalizacji w ramach Konkursu opublikowane zostaną w terminie 14 dni od zakończenia Konkursu w komentarzu pod postem konkursowym, o którym mowa w §1 ust. 3 Regulaminu.
  4. Zwycięzcy są zobowiązani w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu, zgłosić się do Organizatora poprzez wysłanie wiadomości e – mail na adres konkurs@changeserviceplan.pl, ze wskazaniem ze wskazaniem numeru paragonu dokumentującego zakup Produktu, daty zakupu Produktu oraz danych niezbędnych do przekazania nagrody, tj. imienia i nazwiska Zwycięzcy, adresu, pod który ma nastąpić doręczenie nagrody, numeru telefonu kontaktowego. Niezachowanie tego terminu, podanie nieprawidłowego adresu lub innych danych o których mowa w zdaniu poprzednim, skutkują utratą prawa do Nagrody, która pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Fundatora.

 

§5

Nagrody

  1. Fundatorem nagród w Konkursie jest Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL“ w Grajewie.
  2. Nagrodami w konkursie są: zastawa obiadowa z ceramiki w Bolesławcu o wartości 970,38 zł netto/1 sztukę (dalej: „Nagroda”)
  3. Każdy ze Zwycięzców otrzyma po jednej sztuce Nagrody.
  4. Nagrody zostaną wysłane na adres każdego Zwycięzcy Konkursu w terminie do 14 dni od otrzymania informacji, o których mowa w § 4 ust.4.
  5. Zwycięzcy otrzymają dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11 % wartości przekazywanej im Nagrody, w zaokrągleniu do pełnych złotych, która od razu zostanie potrącona przez Organizatora celem uregulowania ryczałtowego podatku dochodowego od osób fizycznych od przekazanych w Konkursie nagród (art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) i przekazana do właściwego urzędu skarbowego. Potrącenie 10% podatku zryczałtowanego od wartości nagrody oznacza, że pieniężna część nagrody nie będzie wydana Zwycięzcom.
  6. Zwycięzcom nie przysługuje prawo zamiany Nagrody, w tym jej wymiany na ekwiwalent pieniężny.

 

§6

Szczegółowe zasady i warunki prawne Konkursu

  1. Przesłanie Materiału zgodnie z zasadami wskazanymi w § 3 Regulaminu równoznaczne jest z:
    a) z zagwarantowaniem przez Uczestnika, że przysługują mu wszelkie prawa własności intelektualnej do Materiału zgłoszonego do Konkursu w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że zgłoszony Materiał jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, nie był dotychczas nigdzie publikowany, jak również nie jest obciążony prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich.
    b) udzieleniem przez Uczestnika na rzecz Organizatora niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z nadesłanego Materiału, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili akceptacji Regulaminu polach eksploatacji, a w szczególności:
    ● w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Materiałów – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy Materiału, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
    ● w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Materiał utrwalono – wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy,
    ● w zakresie rozpowszechniania Materiału w sposób inny niż określony powyżej – publicznego wykonywania, wystawiania, wyświetlania, odtwarzania oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania Materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w szczególności poprzez Internet), niezależnie od ich liczby oraz formy, częstotliwości, miejsca i czasu dostępu.
    c) zobowiązaniem się przez Uczestnika do niewykonywania autorskich praw osobistych do Materiału względem Organizatora, w szczególności wyrażeniem zgody na wykorzystywanie Materiału bez podawania imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy.
  2. Zabronione jest zamieszczanie przez Uczestników w Materiałach jakichkolwiek treści, które naruszają dobre obyczaje, obowiązujące prawo lub naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich oraz wizerunków innych osób.
  3. W przypadku wystąpienia w zakresie Materiału wizerunku Uczestnika wyraża on zgodę na jego wykorzystanie i rozpowszechnianie w zakresie określonym w § 6.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji w każdym czasie Materiału pod kątem zawartości treści zakazanych, o których mowa powyżej w ust. 2, a w razie stwierdzenia takich treści, do wykluczenia Uczestnika dopuszczającego się naruszeń, na każdym etapie Konkursu. W takim przypadku Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z § 8 Regulaminu.

 

§7

Polityka Prywatności

  1. Administratorem danych osobowych gromadzonych w związku z Konkursem prowadzonego w zakresie strony maslankamragowska.pl (dalej: “Serwis Internetowy”) jest Change/Serviceplan Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień́, o których mowa poniżej należy kontaktować́ się̨ z Inspektorem Ochrony Danych w Change/Serviceplan Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem e-mail: iod@changeserviceplan.pl
  3. Powierzenie danych osobowych uczestników Konkursu nastąpi w zakresie niezbędnym do wzięcia udziału w Konkursie oraz dostarczenia ewentualnej Nagrody.
  4. Dane będą̨ przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji obsługi Konkursu. Dane osobowe osób nagrodzonych mogą̨ zostać́ przekazane firmie kurierskiej w celu wysyłki Nagrody.
  5. Dane osobowe niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie obejmują̨: nazwę profilu Uczestnika w serwisie Facebook oraz wizerunek, w przypadku gdy Materiał zgłoszony do Konkursu zawiera wizerunek Uczestnika. Dane osobowe niezbędne do uzyskania nagrody obejmują̨ także: imię̨ i nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego. Podanie wskazanych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wydania Nagród.
  6. Dane osobowe Uczestnika będą̨ przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań́ przed jej zawarciem, w związku z akceptacją regulaminu Konkursu przez Uczestnika.
  7. Dane osobowe Uczestników będą̨ przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu oraz przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
  8. Okres przetwarzania danych osobowych Uczestników, którzy nie wygrali nagrody zakończy się z upływem trzech miesięcy od końca Okresu Trwania Konkursu.
  9. Dane osobowe Zwycięzców Konkursu będą przetwarzane do 5 lat od ogłoszenia wyników Konkursu, w związku z udzieloną licencją. Okres przetwarzania danych osobowych uczestników, którzy wygrali Nagrodę w Konkursie zakończy się z upływem pięciu lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończył się okres trwania konkursu (w związku z obowiązkiem przechowywania dokumentacji podatkowej).
  10. Dane osobowe Uczestnika nie będą podlegać automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu w celu dopasowania treści komunikacji marketingowej albo przygotowania oferty handlowej.
  11. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  12. Uczestnikowi przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  13. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

Polityka plików cookies

  1. Cookies to małe pliki składające się z liter i cyfr, pobrane do urządzenia podczas korzystania ze strony internetowej.
  2. Używamy plików cookies w zakresie Serwisu internetowego, aby uczynić korzystanie z niego funkcjonalnym i przyjaznym dla użytkownika. Wykorzystujemy również cookies w celu tworzenia statystyk oraz weryfikacji sposobu korzystania z Serwisu internetowego
  3. Z uwagi na czas życia cookies i innych podobnych technologii, stosujemy dwa zasadnicze rodzaje tych plików:
    a) sesyjne - pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia Portalu internetowego lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
    b) stałe - przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  4. Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies i inne podobne technologie, stosujemy ich następujące rodzaje:
    a) niezbędne do działania usługi - umożliwiające korzystanie z naszych usług, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania; pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania
    b) wydajnościowe - umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych i aplikacji;
    c) funkcjonalne - umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej i aplikacji itp.
    d) reklamowe - umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań;
    e) statystyczne - służące do zliczana statystyk dotyczących portalu internetowego
  5. Ustawienia w przeglądarkach internetowych są zwykle zaprogramowane w ten sposób, że domyślnie akceptują pliki cookies, ale można je łatwo dostosować poprzez ich zmianę. Jeśli zdecydujesz się na wyłączenie plików cookies w przeglądarce, możesz nie być w stanie korzystać ze wszystkich funkcjonalności oferowanych przez Serwis internetowy. Więcej informacji o ustawieniach cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na stronach samych przeglądarek w tym między innymi:
    a) Internet Explorer
    b) Mozilla Firefox
    c) Chrome
    d) Opera.
  6. Informacje w zakresie plików cookies możesz znaleźć np. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl, lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.

 

§8

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane przez Uczestników (oraz osoby których wizerunek znalazł się na zgłoszonych do konkursu zdjęciach) przez cały czas trwania Konkursu, a także w terminie do 14 dni po jego zakończeniu, drogą elektroniczną na adres e-mail: konkurs@changeserviceplan.pl.
  2. Reklamacje winny wskazywać dane wnoszącego reklamację (imię, nazwisko, adres e-mail), wskazanie jej przyczyn.
  3. Skutecznie złożone reklamacje będą rozpatrywane w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji, a zgłaszający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji na wskazany przez siebie adres poczty elektronicznej. Reklamacje rozpatruje Organizator.
  4. Uczestnikowi, który nie zgadza się ze sposobem rozpatrzenia reklamacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

§9

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin jest dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora, zostaje również udostępniony Uczestnikom na stronie www.maslankamragowska.pl/konkursswiateczny
  2. Organizator jest uprawniony do zmiany okresu trwania konkursu.
  3. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez wysłanie e-maila na adres: na konkurs@changeserviceplan.pl z informacją o takiej rezygnacji. Rezygnacja w przypadku Zwycięzców, powoduje utratę prawa do przyznanej nagrody, która pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo decyzji w sprawie wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez danego Uczestnika zasad Regulaminu, prób oszustwa, a także w przypadku innego postępowania Uczestnika naruszającego dobre obyczaje, narażającego na szwank dobre imię Organizatora, Koordynatora lub Zleceniodawcy, ich renomę lub interesy. Wykluczony Uczestnik traci prawo do nagród w Konkursie.
  5. Wszelkie informacje na temat Konkursu Uczestnicy mogą uzyskać kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail: konkurs@changeserviceplan.pl Odpowiedzi udzielane będą w terminie do 7 dni.
  6. Organizator zastrzega, iż w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń lub w przypadku, gdy ocena Materiałów wskaże, iż nie spełniają one określonych w Regulaminie kryteriów (oryginalność, kreatywność), nagrody nie zostaną przyznane.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie konkursu.